siyah beyaz çiçekli desen bloğu yapılışı

önceki yazımda anlattığım desenin tamamlanışını göstereceğim. desen alttaki fotoğraftaki haldeyken
5 parçaya ayırıp ortasına ince beyaz bir silindir yerleştirerek çiçek haline getirdim.
çiçeğin dış kısmındaki boşlukları doldurup, dışına bir kat daha fimo sarıp ortadan kenarlara doğru sıkıştırdıktan sonra(burası önemli :) zeminde yuvarlayarak uzun bir silindir yaptım. uzun zamandır simli birşeyler yapmadığım için gri simli fimo kullandım.
deseni dilimleyip fotoğraftaki gibi boncuklar yapabilirsiniz.

5 yorum :

  1. Bu da harika ne diyeyim:) İzlemeye devam ediyorum ben şimdilik. Yaptığımda da mutlaka haber vereceğim ama gülmek yok:)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. izlemekle yetinmeyin artık, pişirmediğiniz sürece fimolarınız boşa gitmez zaten. diğer deseni de bugün ekleyeceğim bloğa. bekliyorum yapmanızı. söz, gülmek yok ;)

    YanıtlaSil
  3. merhaba ben seda nasıl yuvarlıyoruz çiçekler karışmıyor mu..bende fimoyla uğraşmak istiyorum çok eğlenceli ve çok güzel istanbuldan sipariş verdim her renk hamurdan yarın gelecek ama hamurdan başka bişeyim yok antakyada böyle şeyler satan yerde yok işin açığı ne yapabilirim acaba..

    YanıtlaSil
  4. seda, burada boncuk yapımı var. polimer kil etiketi altındaki yazılara bakarak daha çok bilgi edinebilirsiniz. boncuklar aynı şekilde yapıldığı için her seferinde fotoğraflamıyorum.

    başlangıç için maket bıçağı, el merdanesi gibi malzemeler yeterli. fimolarınız elinize geçer geçmez başlayabilirsiniz. iyi eğlenceler :)

    YanıtlaSil

sen de fikrini paylaş!

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin