"hamilelik ve alışveriş" tebrik/kutlama kartı

bu kartta kullandığım ıstampayı 2 belki 3 yıl önce almıştım. o zamandan beri hep planlarımda olmasına rağmen bir türlü kullanıp da blogta paylaşamadım. kullanmam için tamamen ilgi alanıma girmesi gerekiyormuş. bir süredir bendeki durum bu. şu anda 33 haftalık hamileyim(bu yazıyı 4-5 haftadır yayınlamaya çalışıyorum) ve alışveriş yapmadığım zamanları alacaklarımın listesini hazırlamakla geçiriyorum :)

emeksensin'deki dükkanımı kapattım sayılır. sitedeki değişiklikler, listelediğim ürünlerin kaldırılması ve ürün listelemedeki zorluk uzun zamandır bezdirmişti zaten. hobi malzemesi bloğumdan da 2-3 ay kadar satış olmayacak çünkü türkiye'de ürünlerin kargolanmasıyla ilgilenen annem şu an yanımda.

bu bloğu güncelleyecek enerji ya da zaman bulamasam da kişisel blogta bazen yazıyorum/yazacağım.

1 yorum :

  1. Çok sevimli bir kart olmuş. Umarım sağlıkla alırsınız yavrunuza kucağınıza. Sevgilerimde...

    YanıtlaSil

sen de fikrini paylaş!

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin